بارسلونا نیوز

فیفا به تازگی لیست برترین مهاجمین جهان در سال گذشته را اعلام کرد که در این میان نام سوارز، مسی و نیمار از تیم بارسلونا به چشم می خورد.

 

سوارز، مسی و نیمار سه بازیکن تیم بارسلونا توسط فیفا در بین نامزدهای برترین مهاجمین جهان در فصل 2013/14 قرار گرفته اند. این سه مهاجم در بین لیست 15 نفره مهاجمانی قرار دارند که همگی جزء چهره های نام آشنای دنیای فوتبال به شمار می روند. دیگر بازیکنانی که برای قرار گرفتن در بین سه مهاجم برتر سال انتخاب شده اند عبارتند از: سرخیو آگوئرو (آرژانتین، منچستر سیتی)، گرت بیل (ولز، رئال مادرید)، کریم بنزما (فرانسه، رئال مادرید)، دیگو کاستا (اسپانیا، چلسی)، کریستیانو رونالدو (پرتغال، رئال مادرید)، زلاتان ابراهیموویچ (سوئد، پاریس سنت ژرمن)، روبرت لواندوفسکی (لهستان، بایرمونیخ)، توماس مولر (آلمان، بایرمونیخ)، مارکو رویس (آلمان، دورتموند)، فرانک ریبری (فرانسه، بایرمونیخ)، آرین روبن (هلند، بایرمونیخ) و وین رونی (انگلستان، منچستر یونایتد).

 

 

 

بیش از 60 هزار فوتبالیست حرفه ای در سرتاسر دنیا در رای گیری برای انتخاب 11 مرد برتر فوتبال در سال 2014 شرکت می کنند. از 11 نفر برتر در مراسم انتخاب برترین بازیکن جهان که در تاریخ 22 دیماه در شهر زوریخ سوییس برگزار خواهد شد، پرده برداشته می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مسی

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:32 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.